Subject: FW: Muudatuse kooskõlastusatotlus (: 7.1-2/25/6638-2. )
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 15:03:22 +0300

registreerimiseks

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 29, 2025 2:54 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Muudatuse kooskõlastusatotlus (: 7.1-2/25/6638-2. )

Tere!

Palun kooskõlastada muudatus projektile projekt  LC3570 Võru-Kääpa kergtee
valgustuse elektriliitumine, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee, Võrumõisa
küla, Võru vald, Võru maakond.

Muudatuse sisu :

Võru vald ei jäänud nõlva alla projekteeritud liitumiskilbiga (põhimaantee
nr 2 Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa tee 249,02km) rahule, kuna meie poolt
välja pakutud kohta võib lumevall koguneda. Vald soovib liitumiskilpi
kergliiklustee nõlva peale, kuhu hiljem paigaldavad kõrvale ka valgustuse
juhtimiskilbi.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 25. aprill 2025 08:00
To: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigiteede nr 2 ja nr 65
maaüksuste piires ja teede kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 25.04.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/6638-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.